2014年2月16日 星期日

渣馬

2月16日

今年,河爸第一次參加渣馬。

好像兩年前,河爸說:PP去跑渣馬(PP是河爸的朋友)。河媽聽後說:嘩﹗咁勁呀﹗你又去跑呀?河爸搖頭回應:我唔鍾意跑步。

人會變。他今年,做到了﹗



以前無研究過渣馬,只係覺得:我唔會去做的,唔係太關我事。

一直都知道渣馬有不同組別:全馬、半馬、十公里,但其實有幾長,真係唔知喎﹗原來,全馬有42公里,河爸是參加十公里賽,看似輕鬆嘛?

河媽問:咁即係幾多個運動場圈數呀?

河爸計算:約25圈。

一個個圈去計,對河媽而言,淺白點、易明點。明白後,河媽心想:哦﹗十公里,都是馬拉松一般,遙不可及﹗

HAHA.... 這就是河爸比河媽優勝的地方﹗



這一年,河爸的目標的確特別多,又渡海泳、又跑步。難道他想在言大師面前建立一個鐵人爸的形象。GOOD﹗由他做吧﹗這些體能項目,河媽不想接觸。

說實,河爸的付出,又的確有效果的。雖沒說出來,但真的感受到﹗想想,小男孩的偶像是爸爸,多麼溫馨呢﹗


不過,我估河爸所做的,不是為了言大師。大師的仰慕,只是周邊效應。為著自己、定下目標;完成了,是一件多美好的事呢﹗

今年渣馬,人家談著「A餐的肯雅徐」。我不知她好與壞,但看到的是,她為自己定下目標,努力去做。這份毅力,是值得欣賞的。

河爸﹗我都欣賞您﹗(記住啦﹗我讚你呀﹗)


沒有留言:

張貼留言