2014年2月20日 星期四

問你火唔火?

2月19日

言大師放學回家,河媽正為他準備雞脾仔作下午茶。河媽叫他先沖涼,沖完有得食﹗

未幾,言大師進入廚房,將校服放進污衣籃,大大聲:媽媽,我沖完涼了﹗

河媽讚他:呀﹗今日咁快,勁喎﹗

言大師:好出奇咩?

河媽:其實沖涼可以好快的,但你次次都好耐。今日咁快,以你嚟講,真係好出奇﹗勁﹗




之後,河媽出了廳。呀﹗點解言大師個頭乾的?

河媽:你無洗頭呀?

言:有呀﹗

河媽:吓﹗乾喎﹗乾得咁快?你有無洗頭呀?

言:有。真係有﹗

河媽:你有無吹頭呀?

言:無。

河媽:無吹頭,果頭咁快乾?你唔好呃我呀﹗你有無洗頭?

言:真係有呀﹗我無呃你﹗

河媽:媽媽講過,唔准講大話的,誠實好重要。你答我,你有無洗頭?

言:有﹗

天呀﹗佢以為自己是絕頂聰明;還是覺得媽媽是零智慧呢?




之後,河媽想想,走進浴室看看。


零蒸氣囉﹗

浴缸,乾的﹗

地毯原封不動﹗

不單無洗頭,涼都無沖﹗



火火媽好火﹗

 




唉﹗連沖涼都可以呃﹗激氣﹗

老老實實,品德好重要嘛﹗講大話,會講上隱的。

唉﹗諗諗下,這個古惑仔,都唔知呃過我這個純品媽幾多次?

唉﹗好傷心﹗被人欺騙感情﹗



之後盤問騙子為何講大話,騙子說:唔想媽媽知。

問:點解呃媽媽話自己沖咗涼?

騙子答:唔想沖涼。



是夜,嬲了騙子。

就算騙子美言,要來個抱抱,河媽亦冷言:諗下先。



要做一個成功的騙子,要懂得心計。

這方面,大師很強。

在河媽沖涼時,言大師剪了一大堆「免嬲COUPON」


這是河家的小玩意。它是言大師給媽媽的獎勵計劃,當他覺得媽媽做得好,就會給印仔,儲滿可得一張COUPON。當言大師發脾四時,媽媽就可以用一張COUPON,要他唔嬲,笑番﹗


很溫馨嘛﹗是的,言大師可以冧爆你的,但他亦有好大能力,將你引爆、自焚﹗



晚上,再訓示大師。唉﹗能言善辯的小朋友,很容易為自己做錯事找藉口。他說:我不想沖涼,因為我怕自己一個人,我想快些出來找你﹗其實我都唔想自己一個人睏,我怕自己一個、我怕黑﹗

很心動的說話嘛﹗他真有能力,他可以將固有的事實,與他的犯錯關聯。似曾相識嘛?這該算是「語言偽術」嘛﹗

不是河媽不信他,但事實是,自己沖涼已發生了幾年。在自己家中浴室沖涼,亞媽都在家中,有多獨單呀?他開心時,可以在浴室唱歌呢﹗只是那刻,他不想沖涼,諸事不順呢﹗



說真,哪有人未曾講過大話呢?扮已沖涼,這般大話,心平氣和後,真覺得,堅好笑﹗

某程度,講大話可以是善良的語言,但用家要先自我掌握呢﹗未有這能力時,河媽要做的,就是嚴打﹗

嘿﹗好彩被精明河媽發現,雖然他可能已不是第一次,但總叫發現了﹗

亞Q的河媽,無可奈可地,都覺得這是一件好事﹗

加油﹗

沒有留言:

張貼留言