2013年11月13日 星期三

與校長午膳

今天,言言豬跟校長午飯﹗

1B班的六位小朋友,齊齊走去校長室,跟校長一同午飯﹗

現今的校長,猶如魔術師,他們竟然可以令小朋友渴求與校長共進午餐。haha.... 保守的河媽,想不通﹗


怎樣可以達成夢想,跟偶像校長lunch?

簡單。跟預約政府服務一樣,要排期預約。人人都有機會,但要等。

言言豬跟同學仔,上個月預約的。



好﹗訪問下當事人,為何喜歡跟校長lunch呀?

回答:無呀﹗XXX去校務處約,原來得兩個人唔可以約,佢唔夠人,XXX叫我跟YYY一齊,咁是旦啦﹗

哦﹗原來是「是旦」想跟校長LUNCH﹗



再問,咁同校長食飯開心嗎?校長同你哋講咗乜呀?

回答:開心﹗校長無講乜喎﹗我唔記得佢講咗乜。去校長室食飯好開心,可以講嘢,平時係課室唔可以講嘢的。我哋六個1B班講呀﹗講﹗係道講笑話呀﹗HAHAHA....

哦﹗原來同校長食飯開心,是因為在校長室吃飯可以講嘢﹗其實,當時校長係未只係食,尤得那六位小朋友不停講他們的笑話呢?



三問,校長係未同你哋一樣食飯盒?

回答:唔係。校長的好豐富,佢食麥皮,有好多菜。

哦﹗原來真係「隔離飯香」。言先生從來不吃麥皮的﹗他竟然羨慕校長的LUNCH BOX。



最後一問,係未老師提你哋約咗校長食飯的?

回答:唔係。我自己記得。我偷偷好細隻字咁寫咗係手冊,然後擦返,你唔知的。

哦﹗言言豬手冊的日期是自己的。通常河媽叫他數數日期(不上學的日子不用寫),一次寫一星期。哦﹗哦﹗神童言能在空白的手冊頁上計算日子,再偷偷記下,又再偷偷擦掉。果真神童﹗



言大師上了小學後,吹水能力又高一層。他最利害是在事實上加插幻想,時真時假。究竟上述答案有幾多是事實呢?可能,連校長都無出現過呢?HAHA..... 你估佢唔到﹗


沒有留言:

張貼留言