2013年9月13日 星期五

求高人指教點

下星期,河媽要想想,如何處理我的yahoo blog?

以前,這是IT部主管工作嘛?唉﹗而家,佢好似好耐無打呢份工咁?知道yahoo blog無得玩,都未發表過意見呢﹗

有幸開到這個新blog,都是靠朋友指點呢﹗

看過yahoo的指示、朋友的資料。嘩﹗河媽好似文盲上身咁,睇完等於無睇一樣﹗

眼看不見,收收風,打聽下嘛﹗

噢﹗先驅話yahoo靠唔住,備份完又收唔到confirm喎?咁點呀?





看看我的yahoo blog﹗呀﹗原來有1330篇喎﹗2007-2013,六年了﹗

我想過的,舊的blog,其實都是自己看,留點回憶吧﹗

但要重新加相、整理,我想,我還未到出自傳的年紀吧?我沒心機去完成這份大project呢﹗

相片,我有backup的;但文字卻沒有留存。沒有了yahoo blog平台,一切便留空。但所有都是那刻的感受,很想保存﹗



我想,言言豬小一了,就此作新開始吧﹗

想問問高人,如何將整個yahoo blog備份?最好有相,但無相都唔太介意。我亦不強求一定要搬去新blog,但我希望這備份是可以用電腦睇返的,幾時想睇都可以的﹗

謝謝﹗

希望高人快些出現﹗


沒有留言:

張貼留言