2014年8月14日 星期四

究竟有幾多人喜歡HELLO MIMI呢?

8月9日

那天,正是女王生日,在尖咀等食飯時,入了佐單佬LOOK LOOK﹗

對﹗我們正是為了那K CLUB入去的﹗

河媽不愛MIMI,河馬王更「驚」那些女人嘢﹗

咁究竟為乜呢?

答案:靠邊站的布丁狗。


一入去,SALES哥哥就講普普語了﹗唉﹗沒有廣東話人買東西了﹗

河媽不懂普普語,唔理佢講乜,都係講返自己果句,問:童裝係邊?

SALES哥哥定一定,轉台:樓上。

河媽懶,唔想行,再問:有無布甸狗的?

SALES哥哥:無呀﹗全部HELLO KITTY的﹗

然後SLAES哥哥望著河馬王:細佬,你忘記佢啦﹗

HAHAHA......



其實,香港真係好多女性心愛MIMI,由BB女至60+ + + + + +都有﹗

但我見到,這個MIMI系列,有男裝的,是成人的男裝﹗

HAHA..... 我很保守,我接受不了一位成年男士著HELLO MIMI服裝囉﹗HAHAHA.....

河媽心想,究竟MIMI男裝邊個買呢?

即時想到,一定係心愛MIMI女,迫男方著﹗HAHA.....

河媽又再想,這樣一個著MIMI的男,無論那女的如何愛MIMI,都支持不住嘛﹗究竟她是愛MIMI多?還是玩那個男的多呢?



倘若你就是那位著MIMI的男,或是心愛MIMI的女,都請不要告訴我﹗我不想知,亦不想你留言罵我﹗HEHE......

沒有留言:

張貼留言