2014年8月14日 星期四

我有交管理費﹗

剛才,在club house交跆拳學費。

交交下,有位亞婆插咀跟職員說:嘩﹗做乜而家呢道可以咁嘈。有時嘈少少就話,而家又唔話。

職員客氣地回應:頭先有小朋友嘈咗少少。

亞婆繼續咬住唔放:頭先?而家呢?

接著,有位大嬸加入:你睇報紙都唔想人哋嘈你啦﹗咁嘈,而家cheap鬼晒﹗我有交管理費嫁﹗

(老實,我唔覺嘈囉﹗最嘈佢兩個﹗)



亞婆嘈完兩句走咗。但那大嬸,她的加入,原來唔係撘傘,她是主帥﹗

大嬸開波:我頭先噤鐘,你哋聽唔到咩?坐係到要一眼關七啦﹗

兩位職員:......

大嬸:唔好意思識唔識講呀﹗咁都唔識,咁都要教呀﹗

(其實,入club house,要用住戶証嘟的。我唔知佢噤鐘做乜呢?我係職員,都唔會放隻狗入嚟咬人啦﹗會有人投訴嘛﹗係﹗職員最衰就係無一眼關七,唔係?見到佢仲唔落閘咩﹗)



好了﹗入正題。究竟大嬸入club house做乜呢?

原來,佢入去club house要話俾職員知,出面玻璃回收筒個蓋打開了,叫club house蓋返好喎﹗

車﹗

(離開club house時,我特意看看那個玻璃回收筒。其實,蓋打開了,都沒什麼大不了﹗我估她是氣頂職員聽唔到佢噤鐘。接著,我發現大嬸在我前面,她竟然跟我一樣,準備經過大堂,離開屋苑。呀﹗原來她是很有心地繞路去club house罵人的。她既要離開屋苑,何不直接跟大堂食蕉講呢﹗)



唉﹗我都有交管理費呀﹗見到d人無理取鬧,cheap晒呀﹗我都唔想交管理費了﹗

唉﹗其實,我一直都唔知,交咗管理費原來就可以四圍鬧人。這可能是賦予的權利﹗但這個特權,我又真係無興趣喎﹗本人雖則喜歡鬧人,但比較喜歡閉門鬧嘛。

如果,可以將四圍鬧人的特權換作放單車係門口,這樣,實在太好了﹗

唔知,我這個要求,可唔可以同club house職員講呢?

但係,我無那位大嬸的氣勢,職員會唔會唔理我呢?

唉﹗點解,她跟我一樣有交管理費,但待遇不一喎﹗

原來,世界就是這樣,不公平﹗




沒有留言:

張貼留言