2014年1月24日 星期五

積及橙餅大計

積及橙餅,在現今日韓零食主流的世界,它不常出現。

但你知道嗎?它真的很好味,地位就如熱浪一樣,無可取替﹗





記得,河媽好細過就食過積及橙餅。當時,好像無散裝的,是新年盒裝。

還記得,它是用金色錫紙包著的。每次都要得到河婆的批准,打開積及寶箱,才可分派一塊朱古力金磚。吃完金磚,還要張那金色錫紙用指甲弄直。總之要玩一輪,不願棄掉﹗



那年,在英國超市發現積及散裝。嘩﹗好開心﹗

HAHA.... 真是見識少,JACOB'S,好明顯是英國品牌啦﹗英國還有綠色包裝的薄荷朱古力味。當然,橙味是最好的,但偶然吃下薄荷都不錯。

瘋狂的河媽,當年曾試過一次過吃一整排,八塊﹗HOHO....瘋狂的行為,確為肥因子建下根基。



最近,在吉吉島重遇它。河媽將它介紹給言大師。呀﹗言大師竟看不上橙先生,他選擇了提子先生。

HAHA.... 傻的,河媽當然守護神級橙先生,但亦另買一排提子先生應酬言大師。

HOHO.... 肥因子是有遺傳的。言大師很快便跟隨父母,放棄提子先生,一同信奉神級橙先生了。



嘩﹗但物價高企,一排八條,三十幾呀﹗

唔.... 少吃多滋味吧﹗



某天,言大師跟河媽談起他的積及橙餅大計。

言大師:媽媽,我第時大個買積及橙餅你食呀﹗

河媽:哦﹗好﹗

言大師:買四條呀﹗

河媽:嘩﹗咁多?

言大師:唔係俾晒你。一條你、一條公公婆婆、一條爺爺嫲嫲、一條我自己。

河媽:咁爸爸無呀?

言大師:你果條同爸爸分享﹗

河媽:哦﹗咁點解你自己食一條咁多呀?

言大師:哦﹗我會俾少少你哋。但你哋都要俾返少少我喎﹗

HAHA.... 你俾少少我哋,但我哋又要俾返少少你?

這就是積及橙餅「分身家」故事﹗


沒有留言:

張貼留言