2014年1月15日 星期三

夜機

昨晚,河爸坐夜機,一星期後返。

出trip,唔係第一次啦﹗但出事位,是夜機。




零晨一時的班次,當然不會送他往機場。只送河爸到樓下坐的士。

黑嘛嘛、天寒地凍,倍添悲涼。

送了河爸上的士,看看言言豬。唉﹗中呀﹗眼濕濕﹗

到了屋企,唉﹗豪哭﹗

豪哭之間,言言豬突然說:我吞咗粒核﹗

呀﹗嚇死河媽了﹗唉﹗原來那頭豬偷偷拿了粒車厘子食。唉﹗喊就唔好食車厘子啦﹗

好彩無卡住﹗

在河媽找核時,言言豬停了哭。但當一切安頓後,無事忙,言言豬得閒咗,又再喊﹗

唉﹗河媽只想他快些沖涼、執書包、瞓覺。

攪咗好耐,最後,竟然係呢招﹗

haha.... 將河爸變成屎,言言豬笑番喎﹗




好啦﹗終於可以目瞓。好心,一齊瞓啦﹗

言大師望望下我們的結婚相,又嚟料﹗

唉﹗咁張相一直都係房啦﹗

言大師仲喊住咁樣講:Wooo.... 我連隻狗仔都唔想見到呀﹗woooo.... 你知唔知點解?



我知,諗起爸爸嘛﹗

其實,我諗你,連我都唔想見到添﹗唉﹗

沒有留言:

張貼留言