2014年5月29日 星期四

可愛男孩

河馬王,真是一個好可愛的男生。

昨天,他突然回到一年前。

從那首「世上只有」開始......



一年前,幼稚園畢業禮上,「世上只有」是他們的畢業主題曲。

K3時,應該日日返學都有唱。

那天,畢業禮後,班主任老師對河媽說:你個囝,真係最乖﹗佢頭先唱完,係後台喊呀﹗

好感動﹗六歲小男孩,在畢業禮上哭了﹗

感性,他就是這樣的﹗



一年後,河馬王想起當天,全因「世上只有」的樂曲......



昨晚,河馬王告訴河媽,他在學校哭﹗

河馬王在家會偷偷哭,但他很少在人前哭的﹗

他說,中文科時,老師播了「世上只有」,他一聽見音樂就想哭。接著,哭得很厲害。

呀﹗我這孩子真是可愛到極點﹗



河馬王由中文科的尾段,哭到班主任課。

男班主任王老師見狀,帶他到課室外談談心。

haha..... 我家大少,哭時真是「乜都唔講」﹗相信,王老師都花了不少時間。

幻想當時情況都應該幾好笑﹗平時好「英」的河馬王,無啦啦坐在不停哭。老師可能以為他有莫大冤情﹗

最後,河馬王說出:中文科播的歌,係我幼稚園畢業唱的﹗嗚......



很感動嘛﹗

對﹗這是他真實的、感性的一面﹗

但他還有很多面。

接著,他說王老師跟陳老師「扮嘢」(王、陳都是班主任)。

他說:班主任課時,王老師問完我,佢就話自己細個時都會咁。之後,排校巴隊時,陳老師又問我,又話佢自己細個時又係咁喎﹗

河馬王不肖地:點會咁啱呀﹗佢哋一定「扮嘢」啦﹗

haha.... 忍不住笑了﹗

這就是他真實的、成熟的一面﹗

河媽安慰他:就算王老師、陳老師「扮嘢」,佢哋都係為你好﹗錫你啫﹗

河馬王停了,他是明白的。因為,他真的很成熟﹗



河馬王,還有斤斤計較、記仇的一面。

河馬王又問:點解我成日一個人呀?全間學校,無人同我一間幼稚園的﹗

河媽:下﹗一年前同你講咗啦﹗你話ok的﹗你話幼稚園同學仔可以再見,小學又識到新同學。你而家一年後嚟問?你而家係小學都有好多朋友啦﹗



hehe.... 他就是這樣可愛﹗

沒有留言:

張貼留言